Starostwo Powiatowe w Lubaczowie
ul. Jasna 1 /
Tel. 16 632 87 00
Fax. 16 632 87 00
e-mail: starostwo@lubaczow.powiat.pl
Karta Informacyjna - RIK-001
Aktualizacja wpisu w rejestrze instytucji kulltury
Podstawy prawne:
1) Na podstawie art. 14 ust. 4 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 194 z późn. zm.)
2) Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz.U. z 2012 r. poz. 189)
3) Ustawa z dnia 16 listopada 2016 r. o opłacie skarbowej.
Sposób załatwienia:
Dokumenty wymagane:
Wniosek o zmianę w Rejestrze Instytucji Kultury zawierający dokumenty stanowiące podstawę dokonania zmiany wpisu w rejestrze
Załączniki:

Formularze do pobrania:

Formularz: (OS-0060) WNIOSEK o dokonanie zmiany RIK(DOC)
Formularz: (OS-0060) WNIOSEK o dokonanie zmiany RIK(PDF)
Dokumenty do wglądu:
Opłaty:
17 zł
Termin załatwienia:
niezwłocznie
Komórka załatwiająca sprawę:
Wydzial Oswiaty i Spraw Spolecznych (kierownik: Mariusz Pieróg, kontakt: (16) 632 87 35, m.pierog@powiatlubaczowski.pl)

Osoby upoważnione do załatwienia sprawy:
  • DOROTA LORENC, tel. 166328736, fax. , email: d.lorenc@powiatlubaczowski.pl, pok. nr: 36 (piętro II)
Miejsce składania wniosku:
Sekretariat Starostwa Powiatowego w Lubaczowie ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, piętro I pok. nr 8, Poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP):
/SPL/skrytka
/SPL/SkrytkaESP
Odwołanie:
brak
Opłaty za odwołanie:
Nie przewiduje się trybu odwoławczego
Uwagi:


Powrót