Starostwo Powiatowe w Lubaczowie
ul. Jasna 1 /
Tel. 16 632 87 00
Fax. 16 632 87 00
e-mail: starostwo@lubaczow.powiat.pl
Karta Informacyjna - EDU-010
Nagroda Starosty/Dyrektora szkoły dla nauczyciela za szczególne osiągnięcia w pracy
Podstawy prawne:
2) uchwała nr XXIII/185/09 Rady Powiatu w Lubaczowie z dnia 26 marca 2009 r. w sprawie ..... (Dz.U.W.P.2009.???? z późn. zm.)
Sposób załatwienia:
Opis ....
Pomoc zdrowotna udzielana jest w formie jednorazowego, bezzwrotnego świadczenia pieniężnego.
Decyzję o przyznaniu pomocy zdrowotnej podejmuje Starosta Lubaczowski. Decyzja o przyznaniu pomocy zdrowotnej jest sporządzana w dwóch egzemplarzach, jeden egzemplarz otrzymuje nauczyciel, natomiast drugi przekazywany jest do wydziału finansowego i stanowi podstawę dokonania wypłaty tego świadczenia.
Dokumenty wymagane:
Wnioskiem o przyznanie nagrody dla nauczycieli
Załączniki:
....
Formularze do pobrania:

Formularz: (OS-0040) Wniosek o przyznanie nagrody Starosty Lubaczowskiego(DOC)
Formularz: (OS-0041) Wniosek o przyznanie nagrody dyrektora szkoły(DOC)
Dokumenty do wglądu:
brak
Opłaty:
brak
Termin załatwienia:
Wnioski o przyznanie pomocy zdrowotnej należy składać w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie do dnia 30 maja i 30 września każdego roku. Rozpatrywanie wniosków odbywa się dwa razy w roku w terminie do 30 czerwca i do 31 października.
Komórka załatwiająca sprawę:
Wydział Oświaty i Spraw Społecznych (kierownik: Mariusz Pieróg, kontakt: (16) 632 87 35, m.pierog@powiatlubaczowski.pl)
Miejsce składania wniosku:
Sekretariat Starostwa Powiatowego w Lubaczowie ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, piętro I pok. nr 8 Poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP): /SPL/skrytka lub /SPL/SkrytkaESP
Odwołanie:
brak
Opłaty za odwołanie:
nie dotyczy
Uwagi:
opisać


Powrót